Dag 1: 8 februari 2024
Dag 2: 29 februari 2024
Dag 3: 14 maart 2024
Dag 4: 28 maart 2024
Dag 5: 4 april 2024
Dag 6: 18 april 2024
Optimalisatiemodel VOMI
Training
Dag 1: 8 februari 2024
Dag 2: 29 februari 2024
Dag 3: 14 maart 2024
Dag 4: 28 maart 2024
Dag 5: 4 april 2024
Dag 6: 18 april 2024
Dag 1: 14 mei 2024
Dag 2: 28 mei 2024
Dag 3: 4 juni 2024
Dag 4: 18 juni 2024
Dag 5: 2 juli 2024
Dag 6: 9 juli 2024
Dag 1: 25 september 2024
Dag 2: 9 oktober 2024
Dag 3: 16 oktober 2024
Dag 4: 6 november 2024
Dag 5: 20 november 2024
Dag 6: 4 december 2024
Dag 1: 27 november 2024
Dag 2: 4 december 2024
Dag 3: 18 december 2024
Dag 4: 8 januari 2025
Dag 5: 15 januari 2025
Dag 6: 29 januari 2025
Dag 1: 20 maart 2024
Dag 2: volgt nog
Dag 3: volgt nog
Dag 4: volgt nog
Dag 5: volgt nog
Dag 6: volgt nog
Dag 1: 10 oktober 2024
Dag 2: volgt nog
Dag 3: volgt nog
Dag 4: volgt nog
Dag 5: volgt nog
Dag 6: volgt nog
Heb je interesse maar dan op een andere locatie? Neem contact met ons op: 026 202 05 02
Heb je interesse maar dan op een andere locatie? Neem contact met ons op: 026 202 05 02
Heb je interesse maar dan op een andere locatie? Neem contact met ons op: 026 202 05 02
Als sitemanager moet je in staat zijn om alle werkzaamheden en verantwoordelijkheden te organiseren en contractuele afspraken te bewaken. De training Sitemanagement biedt je inzichten en vaardigheden die je helpen jouw persoonlijke performance op het gebied van management, commercie en communicatie te verbeteren.
Je ontwikkelt je tot een volwaardig gesprekspartner op alle niveaus en kunt de balans tussen de medewerkers op de site, jouw eigen organisatie en de opdrachtgever bewaken en zo nodig beïnvloeden. De training brengt jouw strategisch en commercieel denken en handelen naar een hoger niveau.
Tijdens deze training wordt er gebruik gemaakt van een door de VOMI Academie ontwikkelde branche specifieke praktijkcasus die als leidraad door alle dagen heenloopt.
Gesprekspartner op elk niveau
Overtreffen van de klantverwachting
Belang van netwerken op de site
1) Management en organisatie
2) Contract awereness
3) Resultaat gericht leidinggeven
4) Relatiemanagement
5) Complexe onderhandelingen
6) Managing teams